آیا می هنوخ شوئن پورپورا نفریت-درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می هنوخ شوئن پورپورا نفریت-درمان

آیا می هنوخ شوئن پورپورا نفریت-درمان می شود؟ شما می دانید این بیماری یک نوع بیماری ایمونولوژیک است، بنابراین نکته کلیدی برای درمان آن است برای بازگرداندن سیستم ایمنی بدن. همانطور که برای این که آیا بیمار می تواند از آن را دریافت بستگی به درمان آنها را انتخاب کنید.
آیا می هنوخ شوئن پورپورا نفریت-درمان می شود؟
بسیاری از بیماران مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا-نفریت، به خصوص کودکان را می توان در ظرف شش ماه تا دو سال پس از شروع بیماری، برای بقیه بیماران، فقط ادرار غیر طبیعی خفیف خواهد شد را ترک درمان می شود. درباره 10-20٪ از بیماران پروتئینوری، حتی پروتئینوری شدید پایدار است، که به معنی خسارت های کلیه در بروید، برای این بخش از بیمار ممکن است آنها نارسایی کلیه مواجه و باید دیالیز در جهت تداوم طول عمر خود را. با این حال اگر آنها می توانند درمان های جایگزین به موقع را، بسیاری از آنها می تواند نارسایی کلیه و دیالیز، اجتناب کنند.
چگونه به درمان پورپورا نفریت؟
در واقع، گلوکوکورتیکوئید مثل پردنیزون است بهره مند شوند به بهبود صفرا مشترک، درد شکم و enterorrhagid. با این حال، آن را در بهره وری در جلوگیری از کلیه که آسیب دیده و یا ترویج آسیب کلیوی به بهبود توان است. پس از آن است مناسب برای بیمار که روبرو هستند نارسایی کلیه نیست.
در سال های اخیر، طب سنتی چینی است که برای درمان این بیماری به تصویب رسید. در مرحله حاد بیماری، هدف از طب سنتی چینی است که برای روشن گرما و حذف سمیت، ترویج گردش خون و حذف استاز خون. در مرحله بهبود این بیماری، هدف این است که تقویت طحال و تغذیه کلیه.
یکی از پزشکی معروف ترین چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، با ایمنی درمانی (یک نوع درمان با هدف اصلاح اختلال ایمنی) همکاری، می تواند پورپورا نفریت به خوبی کنترل کنید.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان پورپورا نفریت و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: